BLOG

Γνωρίστε Καλύτερα Τα Αγωνίσματα Των Στρατιωτικών Σχολών

Όπως αναφέρουμε και στα προγράμματα που παρέχουμε για τους υποψήφιους σπουδαστές των σχολών που απαιτούν αγωνίσματα, για τις Στρατιωτικές Σχολές, όπως και για τις Αστυνομικές Σχολές, Σχολές Πυροσβεστικής, Σχολές Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής απαιτούνται Αθλητικές δοκιμασίες όπως 

  • Δρόμος
  • Άλμα
  • Ρίψεις και 
  • Κολύμβηση

Οι τρεις πρώτες δοκιμασίες αποτελούν μέρος του κλασικού αθλητισμού, ή αλλιώς στίβος και έχουν ρίζες σε ανάλογα αθλήματα που διοργανώνονταν στην κλασική αρχαιότητα.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ; 

Καθώς ο στίβος περιλαμβάνει μια ποικιλία αγωνισμάτων, ενισχύει όλες τις βασικές κινητικές δεξιότητες. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να ενίσχυσετε την αντοχή και τη δύναμη σας, να αυξήσετε με σωστο τρόπο την μυϊκή σας μάζα και ταυτόχρονα να ελέγχετε το σωματικό σας λίπος. 

Η ενασχόληση με τον στίβο σας βοηθάει να βελτιώσετε τη στάση του σώματος σας και τη λειτουργικότητα των αρθρώσεων σας. Σημαντική είναι επίσης και η ανάπτυξη της ψυχολογικής σας κατάστασης καθώς ενισχύετε την αυτοπεποίθηση σας. Μαθαίνετε την πειθαρχία, την επιμονή και την αποφασιστικότητα παραμένοντας προσηλωμένοι στο στόχο σας.

ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΤΙΒΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:

ΔΡΟΜΟΣ

  • Ταχύτητας (100μ./200μ./400μ.)
  • Μεσαίων αποστάσεων (800μ./1500μ.)
  • Μεγάλων αποστάσεων (5000μ./10000μ./μαραθώνιος)
  • Με εμπόδια (άνδρες 110μ./400μ. και γυναίκες 100μ./400μ.)
  • Με φυσικά εμπόδια (3000μ. στιπλ)
  • Βάδην
  • Σκυταλοδρομίες (4×100μ./4×400μ.)

ΑΛΜΑ

  • Άλμα σε μήκος
  • Άλμα σε ύψος
  • Άλμα επί κοντώ
  • Τριπλούν

ΡΙΨΕΙΣ

  • Σφαιροβολία
  • Σφυροβολία
  • Δισκοβολία
  • Ακοντισμός

Το τέταρτο άθλημα που θα κληθείτε να αγωνιστείτε για να μπορέσετε να εξασφαλίσετε την επιτυχία σας στις στρατιωτικές σχολές είναι η κολύμβηση. Πιο συγκεκριμένα θα αγωνιστείτε στην ελεύθερη κολύμβηση. 

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΤΕ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΡΟΠΟ; 

Με την ελεύθερη κολύμβηση, δουλεύει όλο το μυϊκό σύστημα ισορροπημένα, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι η συμβολή των ώμων, των χεριών, του στήθους και των κοιλιακών. 

Οπότε για να μπορείτε να κολυμπάτε γρήγορα, με σωστό τρόπο και χωρίς να κουράζεστε, θα πρέπει να έχετε εξασκήσει πολύ καλά τους κοιλιακούς σας, τα χέρια και τα πόδια σας.

Επιπλέον, η σωστή αναπνοή (εκπνοή και εισπνοή) είναι πολύ σημαντική για να διατηρήσετε στο σώμα σας το κατάλληλο επίπεδο οξυγόνου ώστε να έχετε ενέργεια, να διατηρείτε το pH και το διοξείδιο του άνθρακα στα σωστά επίπεδα στον οργανισμό σας, ώστε να εκτελούνται σωστά οι σωματικές λειτουργίες.

ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΞΑΣΚΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ.

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ
  • Εξοικειωθείτε με το ρυθμό της διαφραγματικής αναπνοής.. Και κάντε επαναλήψεις..
  • Εφαρμοστε τη διαφραγματική αναπνοή και στο τρέξιμο, είτε στο διάδρομο είτε τρέχοντας έξω.
  • Βάλτε και χέρια. Όπως περπατάτε αναπνέοντας διαφραγματικά, προσθέστε την κίνηση που κάνουν τα χέρια σας όταν κολυμπάτε και ενσωματώστε τα στο ρυθμό της διαφραγματικής αναπνοής.
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
  • Εκτελέστε την τεχνική της διαφραγματικής αναπνοής ανάλογα με την κίνηση των ποδιών σας για 6 αναπνοές για κάθε χέρι.
  • Σπρώξτε και γλίστρηστε. Σπρώξε το σώμα σας από τον τοίχο (πισίνα) και γλιστρήστε στο νερό. Ελέγξτε την αναπνοή σας με βάση την κίνηση του ενός χεριού για απόσταση 10 μέτρων. Επανάλαβετε 6 φορές με το αριστερό και 6 με το δεξί χέρι.
  • Κολύμπηστε πολύ αργά.
  • Κολύμπηστε με κανονικό και γρήγορο ρυθμό ενσωματώνοντας την τεχνική αναπνοής στον ρυθμό κολύμβησης.

Τέλος, οι έμπειροι προπονητές της Training Pro και το στοχευμένο πρόγραμμα προετοιμασίας για την εισαγωγή σας στις Στρατιωτικές σχολές θα σας βοηθήσουν να πετύχετε όλα όσα έχετε θέσει ως στόχους.

Στην Training Pro πιστεύουμε σε σας και στις ικανότητες σας!

Θυμηθείτε πως τα όρια για να περάσετε στη στρατιωτική σχολή της επιλογής σας είναι:

  1. Δρόμος ταχύτητας 100 m 16 sec – 17 sec
  2. Δρόμος 1000 m 4΄ και 20΄΄ – 4΄ και 30΄΄
  3. Άλμα σε ύψος με φόρα 1,05 m –  1,00 m
  4. Άλμα σε μήκος με φόρα 3,60 m 
  5. Ρίψη σφαίρας (7,275 kg) (Μέσος όρος ρίψης με αριστερό και δεξί χέρι) 4,50 m – 4,40 m
  6. Ελεύθερη κολύμβηση 50 m (για την ΣΝΔ. ΣΙ/Ιπτ., ΣΜΥΝ) 2΄ 2΄

Οι υποψήφιοι έχουν το δικαίωμα της μιας προσπάθειας για τους δρόμους και των τριών προσπαθειών για τα άλματα και τις ρίψεις.

ΚΛΕΙΣΕ ΕΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ

Έλα να γνωριστούμε! Nα συζητήσουμε για τις ανάγκες σου και να πραγματοποιήσεις το δωρεάν δοκιμαστικό σου!

Μετάβαση στο περιεχόμενο