BLOG

10 συμβουλές για να νιώθετε και να παραμείνετε ασφαλείς κατά την προπόνηση σας στο γυμναστήριο

Σε γενικές γραμμές, να θυμάστε ότι όσο πιο κοντά έρχεστε με τους άλλους ασκούμενους τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος εξάπλωσης του COVID-19. Είτε είστε εμβολιασμένοι είτε όχι, σας προτείνουμε να προσέχετε πολύ!

Σας έχουμε συγκεντρώσει 10 συμβουλές για να είστε ασφαλείς όταν χρησιμοποιείτε όργανα στα γυμναστήρια ή κάνετε προγράμματα στον εσωτερικό χώρο του γυμναστηρίου:

1.Καταρχάς αν μπορείτε επιλέξτε outdoor προπονήσεις με ασφάλεια και καθαρό αέρα να το κάνετε.Η άσκηση σε εξωτερικό χώρο είναι πιο ευχάριστη, καθώς υπάρχει άπλετος χώρος για να κρατηθούν οι αποστάσεις.

2.Εάν όμως παρακολουθήσετε ένα τέτοιο πρόγραμμα σε εσωτερικό χώρο, διατηρήστε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα σε εσάς και άλλα άτομα και χρησιμοποιήστε προστατευτικές μάσκες προσώπου εάν δεν εμποδίζουν τη δραστηριότητά σας. Ανοίξτε τα παράθυρα για να αυξήσετε τη ροή αέρα σε όλο το χώρο.

3.Χρησιμοποιήστε επιλογές για online κρατήσεις και check-in όταν αυτά είναι διαθέσιμα για να μην έρχεστε πολύ κοντά με κόσμο όταν δεν υπάρχει πραγματική αναγκη.

4.Διατηρήστε τουλάχιστον 2 μέτρα διαχωρισμού όσο το δυνατόν περισσότερο σε περιοχές που μπορεί να οδηγήσουν σε στενή επαφή μεταξύ άλλων ανθρώπων, όπως αίθουσες με βάρη, studios ομαδικής γυμναστικής, πισίνες και σάουνες, αποδυτήρια, περιοχές check-in, θέσεις στάθμευσης και διαδρομές εισόδου και εξόδου.

5.Βεβαιωθείτε ότι ο εξοπλισμός είναι καθαρός και απολυμασμένος, σκουπίστε και οι ίδιοι μηχανήματα και εξοπλισμό με απολυμαντικά μαντηλάκια πριν το χρησιμοποιήσετε και αφού τελειώσετε την προπόνηση σας. Χρησιμοποιήστε απολυμαντικό χεριών που περιέχει τουλάχιστον 60% αλκοόλ πριν χρησιμοποιήσετε μηχανήματα.

6.Αποφύγετε να μοιράζεστε αντικείμενα που δεν μπορούν να καθαριστούν ή να απολυμανθούν μεταξύ της χρήσης.

7.Να είστε προετοιμασμένοι ότι η πρόσβαση στα αποδυτήρια μπορεί να είναι περιορισμένη απαγορεύοντας τη χρήση ντους και χώρων αλλαγής.

ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ:

1.Η ατομική πετσέτα μιας χρήσης πρέπει να είναι η καλύτερή σας φίλη και την χρησιμοποιείτε με προσοχή και υπευθυνότητα. 

2.Αν ανήκετε σε ομάδες ανθρώπων που πρέπει να προσέχουν περισσότερο, επικοινωνήστε με το γυμναστήριο σας αν υπάρχει πρόβλεψη για προκαθορισμένες ώρες προπόνησης για ορισμένες κατηγορίες ασκούμενων.

3.Τέλος, να μην ξεχνάτε να έχετε μαζί σας το ατομικό σας μπουκάλι για νερό και να προτιμάτε συσκευασμένα σνακ ή μπάρες δημητριακών. 

Προτεραιότητά μας στην Training Pro είναι η ασφάλειά σας.

Είμαστε πιστοποιημένοι για την καταλληλότητα και την ποιότητα του αέρα στο εσωτερικό των εγκαταστάσεών μας για να γυμνάζεστε με ασφάλεια.

ΚΛΕΙΣΕ ΕΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ

Έλα να γνωριστούμε! Nα συζητήσουμε για τις ανάγκες σου και να πραγματοποιήσεις το δωρεάν δοκιμαστικό σου!

Μετάβαση στο περιεχόμενο